Reklama v médií a tisku?
Reklama v médií a tisku je propagace produktu, výrobku, služby, společnosti nebo obchodní značky v televizi, rozhlase, novinách a v časopisech. V poslední době se využívá reklama na Youtube a internetových portálech.
Úspěšnost mediální reklamy závisí na kvalitě zpracování reklamního spotu, vysílacím čase a počtu reklamních spotů. Úspěšnost reklamy v tisku závisí na počtu výtisků, atraktivnosti časopisu, grafickém zpracování a možnosti umístění reklamy na titulní nebo zadní straně.
REKLAMA V MEDIÍCH A TISKU. TELEVIZE, ROZHLAS A ČASOPISY.
Úspěšnost reklamy závisí na obsahu a zpracování reklamního spotu, četnosti reklamy, vysílacím čase a umístění v reklamní smyčce.
Úspěšnost tištěné reklamy ovlivňuje velikost reklamní plochy a umístění obsahu na přední a zadní straně časopisu.
Základním předpokladem úspěšné reklamy je zájem o nabízený produkt a investice do reklamy.
FIREMNÍ VÍNO Z VINAŘSTVÍ MALÁNÍK-OSIČKA s.r.o.
Nákupem vína podpoříte Vinařství z Mikulčic zasaženého tornádem.
www.VinarstviMalanik.cz
Objevte ty nejlepší odrůdy firemních vín s plným projevem a vyjímečnou chutí. Jsme tu, abychom vám pomohli s výběrem vína bez rizika špatné volby. Vína jsou oceněna medailemi. Rádi Vám pomůžeme s výběrem.
Pro všechny milovníky vína doporučujeme balíček firemních vín. Rádi bychom pomohli vinařství z Mikulčic postiženého letním tornádem. Moravské víno z Vinařství Maláník-Osička považujeme za skvělý firemní dárek. Vinařství získalo významná ocenění na vinařských soutěžích.
Zvýhodněná nabídka vín: vladimir.osicka(@)vinarstvimalanik.cz
NAPIŠTE NÁM
E-mail: info(@)petrcernota.cz
Odesláním emailu beru na vědomí, že společnost Ing. Mgr. Petr Černota (IČ: 64149641) použije sdělené osobní údaje pro účel vyřízení vašeho dotazu.
V případě potřeby Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Kontaktní údaje klientů ukládáme a spravujeme v souladu s nařízením GDPR.
—