Reklama je propagace.
Reklama je propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky. Může být placená i neplacená, venkovní (outdorová) i vnitřní v prostorách budov nebo v dopravních prostředcích. Cílem reklamy je zvýšit prodeje nebo získat nové pracovníky. Podle použitého média rozlišujeme reklamu mediální (televizní, rozhlasovou), novinovou v tiskovinách, internetovou, plakátovou a interaktivní. Reklamu využívají především obchodní společnosti a neziskové organizace a další.
Podle zadání vybere PR manažer vhodný druh reklamy.
Propagace bude přínosná, pokud dosáhne stanoveného cíle.
FIREMNÍ VÍNO Z VINAŘSTVÍ MALÁNÍK-OSIČKA s.r.o.
Nákupem vína podpoříte Vinařství z Mikulčic zasaženého tornádem.
www.VinarstviMalanik.cz
Objevte ty nejlepší odrůdy firemních vín s plným projevem a vyjímečnou chutí. Jsme tu, abychom vám pomohli s výběrem vína bez rizika špatné volby. Vína jsou oceněna medailemi. Rádi Vám pomůžeme s výběrem.
Pro všechny milovníky vína doporučujeme balíček firemních vín. Rádi bychom pomohli vinařství z Mikulčic postiženého letním tornádem. Moravské víno z Vinařství Maláník-Osička považujeme za skvělý firemní dárek. Vinařství získalo významná ocenění na vinařských soutěžích.
Zvýhodněná nabídka vín: vladimir.osicka(@)vinarstvimalanik.cz
NAPIŠTE NÁM
E-mail: info(@)petrcernota.cz
Odesláním emailu beru na vědomí, že společnost Ing. Mgr. Petr Černota (IČ: 64149641) použije sdělené osobní údaje pro účel vyřízení vašeho dotazu.
V případě potřeby Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Kontaktní údaje klientů ukládáme a spravujeme v souladu s nařízením GDPR.
—